2008-03-24

Sista veckan på Feiringklinikken........

Morrn.
Det börjar närma sig finalen på mitt REHAB-uppehåll, sista veckan startar
25 mars, vilket innebär en kort vecka. Meeeennn vi är inte bortglömda
.
Närmast på schemat tisdag em., UPPFÖRSBACKE-testen, det ska bli
intressant att se om jag har fått något bättre flås.
Korrigering, pga. "snöstorm" inställdes uteövningen och ersattes
av en fysisk genomkörare innomhus.
Onsdag, kondition och styrka i maskinrummet, när det gäller styrkan
så vet jag någorlunda var jag står.

Jag kan i alla fall "slå en buckla i en gräddtårta".
Torsdag, spinning för dom andra, "tredemølle" för mej, intensitet hård,
så står det i schemat när det gäller dom hårda övningarna.
Gruppen ska också ordna med avslutningsmiddagen, det blir även en del
lektionssal, med olika slags information. Vi får se!
Om min närvaro på Feiring tycker jag MYCKET, fantastiskt bra, jag har
fått testa mej själv, när det gäller gränser, jag har fått kläm på vad jag
kan och orkar
.
Det är INTE farligt att bli andfådd, det är INTE farligt
att det bultar i bröstet, att bli svettig är inte farligt heller.
Jag har fått reda på vad man ska äta, och vad man inte ska/eller borde
äta. Jag skall försöka att följa matråden, det är egentligen inte så svårt,
det är bara att komma ihåg det som jag fick i matsalen.
Det går att skippa snask, smör, franskbröd, wienerbröd o.l.


Jag har ett par "mål", när det gäller vikten.
1 kg. per centimeter över en meter, vilket i mitt fall skulle bli ca. 73-74 kg.
Bonusen med detta skulle bli att, jag lyfter mej själv
.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Grattis. Hoppas det gick bra.
Har haft huset fullt här men nu är det tomt.
Ha en fin kväll.
Kram Synne ;D