2008-03-09

Hem till byn.........

Hej.
Har bestämt med "modern" att jag kommer till byn för att bo hos henne.
Hon verkade förnöjd, det blir säker bra.
Har pratat med dottern och hon verkade mycket förnöjd, det ska bli kul att
träffa killarna det är ganska precis 3 månader sedan jag var där borta.
Tiden går så fort, dom har redan fyllt 5 år.
Det är egentligen lite "för tidigt" på året för att Stockholm ska visa sig
på sin fina sida, men det går väl an att hoppas på bra väder.

Hoppas att jag får några minuter inne i byn, (Brända Tomten) är min
älsklingsplats i stan, framför allt på sommaren, under den stora kastanjen.
En annan favorit är Monteliusvägen på Södermalm. Eller en fika på
Lyran i Mälarhöjden.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Stockholm är vackert oavsett tid på året.Har varit på ett fik på södermalm som heter Hermans. Det är en plats jag gillar. Har familj som på södermalm.
Hoppas nu att veckan blir ok för dig på Feiring.
Lycka till vidare.
Kram 011 i exil hehe.
Synne :D