2010-01-01

Nytt år nya chanser. 1/1-10

Morrn.
Jag ville bara skriva lite.....Om det som ligger framför mej i tiden..... Nära.....
Min dotters killar blir större och större, inom några få dagar så har dom sin 7:de födelsedag. Det blir alltid lite "rumphugget" jag träffar dom alldeles före jul, men aldrig på julafton eller födelsedagar, jag sitter liksom vid sidolinjen och tittar.....

Fruen och jag reser bort några dagar för att få varm  sand mellan tårna och lite värme på kroppen. Vi ska i alla fall inom Petra en känd plats i det landet, som vi ska resa till, och bl.a titta lite på Röda havet, och ev. se vad som finns i det....

Sedan får man väl hoppas att dom närmaste och jag själv kan få vara friska.....
Det är inte längre än självklarhet, det har jag upplevt under senare år.....

Ha de bra.

Hasse A

PS. Jag tar kamera med mej.............Så får vi ev. se........





 

   

2 kommentarer:

Susanne sa...

Ha en trevlig och skön resa! Visst är det Jordanien?

Unknown sa...

Morrn.

Svar till Susanne: Tack och JA

Hasse A