2010-01-22

Tema Fredag, "Sommarlängtan" 22/1

Morrn.
Tema Fredag, "sommarlängtan".

Längtan till sommaren ökar för var dag.....
En liten del av vår värld, avslappande inom vissa gränser, jag är ingen älskare av gräsklippning......

Däremot är det här något att njuta av en ljummen sommarkväll,
kanske med goda vänner, eller bara jag och "fruen".
En liten promenad i skogen längtar jag till.
Eller att ligga på solvarma klippor vid havet.......
Länk till andras sommarlängtan;
http://sinneskatten.blogspot.com/2010/01/tema-fredag-sommarlangtan.html

5 kommentarer:

Ingalill sa...

Jättefina bilder, just nu är jag så trött på kylan att jag till och med längtar att få klippa gräsmattan :)

sinneskatten sa...

Håller verkligen med Ingalill.
Men att klippa gräs jämfört med att skotta snö då väljer jag gräset.

Pialotta sa...

Underbart ni bor.. tänk vad lyckliga ni ska vara med en sådan grönska in på knutarna och så det röda huset med vita knutar:-) Härligt och somrigt..

Ninni sa...

Jag har samma längtan...Vilka härliga bilder!
Jag försökte titta på ditt "Veckans fönster" men bilden finns inte...
Återkommer senare.
Ha en skön lördag!

Synnøve. sa...

Längtar.....