2009-09-03

Tillbakablick - september 2008, 3/9

Morrn.

Helena från Bildbloggerian och Fototriss har kommit på något nytt.......gå till länken längst ner, när du är klar.......

Jag startar med min återblick/tillbakablick.

Tillbakablick till september 2008, för min del så gav det mej ett minne för livet,
hur vackert det kan vara på hösten högt uppe på fjället.
Jag och min fru hade varit i Bergen på konfirmation, och vi tog vår bil,
istället för tåg eller flyg, på vägen dit var det grått på fjället,
men vi chansade att det skulle bli bra på hemresan, och vi hade en fantastisk tur hem, med sol och klart väder. Bilden togs den 14 september 2008 klockan 18.05.

Bilden klickbar för bästa kvalitet....

2 kommentarer:

Cumulunimbus sa...

Ser härligt ut! Ska en tripp till Norge nästa vecka, om jag har lite tur kanske vi flyger in över en septembervy som denna!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Vad roligt att du också är med bland tillbakablickarna, och med en sån härlig bild med fjälltrakter klädd i höstskrud!