2009-09-28

Fototriss, "Utblommat", 27/9

Morrn.

Kom tillbaka från en liten utflykt i går kväll, därför är jag sent ute....
Temat är utblommat,
först tänkte jag sätta in en bild av mej själv.
Men hur snyggt hade det varit?
Det slutar med några bilder som jag tog för en liten stund sedan, nu i dag.
Första bilden är fröställningar på en syren.
Klickbara bilder, som växer i "skönhet"......
Andra bilden är från/av pion, den var finare i somras...
Tredje bilden är fröställningar på en Clematis Alpina....
Länk till andras utblommade bilder:
http://fototriss.blogspot.com/2009/09/veckans-fototriss-utblommat.html

8 kommentarer:

Doglady sa...

Fin triss du har här, gillar speciellt bild två med de fina färgerna.

lena Norgen sa...

Vansinnigt vacker triss, syrenen har en fantastisk färgprakt, men pionen är dramatisk, den blir min favorit och klematisen är ju hur läcker som helst!!!!

BP sa...

Bättre sent än aldrig. Underbara bilder. Tvåan tar hem segern efter en hård kamp med trean.

Charlotta sa...

Pionen var säkert vackrare i somras, men clematisen undrar jag om den kan vara vackrare än på bilden du visar?
Fin utblommad triss

Mona sa...

Fina bilder alla tre, men jag älskar verkligen sista bilden!

Cumulunimbus sa...

Vilka fina bilder! Vackert!

Tror för övrigt inte alls att du hade passat in på det här temat... :)

ViDu sa...

Tydligen inte bara jag som tänkte sätta in en bild på sej själv.... Sista bilden är min favorit.

Emma sa...

Fina foton allihopa. Gillar pionen, den har sin charm som utblommad också.