2010-11-21

Fototriss - # 115 - "En resa", 21/11

Morrn.
Fototriss temat är "En resa".....
En resa.....kan vara så mycket..... en resa till
varmare trakter....en tur till tant Hilma....en tur till butiken,
 egentligen vad som helst, jag prover en annan variant, så får jag väl 
läsa och se kommentarer....
 Från början till slutet....så här i juletider....
 Klickbara bilder.


 Så kan det gå, med den sista resan.....

Fler "rese-bilder" här;

 http://fototriss.blogspot.com/2010/11/fototriss-del-115-tavlingstemat-ar-en.html

10 kommentarer:

Kjell E sa...

En kul triss, "Från jord till bord"
Så här inför julen, är det många som får göra resan.
Bildmässigt tror jag att den första bilden med råvaran tilltalar mig mest.

Leena sa...

Rolig variant på resan ... och resans början är klart vackrast.

Sandbergs Fotoblogg sa...

En annorlunda resa i triss men väldigt vanlig!

Axart sa...

Bra tänkt triss!

AX

BP sa...

Ha, ha, ha!!! Vilken resa, helt i min smak. Annorlunda och roligt. Varför säger jag då detta - jo du hade samma "tänk" som jag - nästen;-)

Beppan sa...

Tragiskt med en sådan resa väntande runt hörnet. Tur att de inte vet....

Marie sa...

Ha, ha, ha. En riktig "hasse humor" triss. I love it!!!!
Ha en fin söndags kväll.

Christina, Sweden sa...

en annorlund resa verkligen
vacker stämningbild med kon

tack för din kommentar!

christina

Gela sa...

En annorlunda resa. Önskar dig en fin dag/Gela

Wildhearts sa...

En intressant och spännande tolkning av temat resa :)