2007-11-14

Onsdagsrapport....

Det blir en blandad historia som kommer på pränt.


Var på "träning" på gymet här på orten, jobbet pröjsar, jag har varit dålig med träningen dom
sista 3 månaderna, det är märkligt att man tappar så "mycket" styrka så fort, det är tydligen mycket "korta datum" på träning. Det är som att starta på nytt. Först så skadade jag ett revben i slutet på juni, då blev jag sjukskriven i 4 veckor men jag blev inte helt frisk, det gjorde ont när jag "tog i". I början av oktober så fick jag något slag av inflamation i "muskler" kanske en biverkning av en medicin som som jag använder (Lipitor).
Det är på det viset, att när jag tränar, så tar jag "i" så det smakar "brottarmatta", kanske det var därför som jag fick ont?
Vintern har kommit här borta, det blir ljust sent och mörkt tidigt, helt hopplöst, jag gillar ljusa kvällar då man kan sitta ute, på verandan med något gott i ett glas.

Inga kommentarer: