2010-10-03

Veckans Hus # 34 - Välkommen in. 3/10

Morrn.
 Veckans Hus - "Välkommen in".

Men du, gå försiktigt, risk för takras....

Bilden från Picasa Webbalbum....

Klickbar bild.
Blogger har ändrat på sättet att lägga in bilder, nu "måste" bilderna ligga på
Picasa webbalbum, jag kan  inte längre plocka från "min PC direkt"...
Kan det vara för att fortare fylla "kvoten", det kostar peeng
 när en Gigabyte är använt....Vad vet jag....

Andras bilder här;
 http://veckanshus.stjernvall.se/?p=727



6 kommentarer:

Hedwig sa...

Du, jag känner igen dessa drivor sen i vintras. Vill inte ha tillbaks nåt liknande. Men visst var det mysigt på sitt sätt med all snö ?
Men jag känner mig välkommen hos dig.
Ha en fin vecka.

Livsnjutaren sa...

Ja bor på fel plats,jag börjar längta efter snö;)

Anni sa...

Ja du, där ser man ut att leva farligt om man vill gå på besök...

Jag kan fortfarande lägga in bilder direkt från min dator, men det tar bedrövligt mycket längre tid numera - å andra sidan kan jag lägga över flera på en gång.

Mona sa...

Undrar om det blir lika mycket snö i vinter? Det ser mysigt och välkomnande ut även om det gäller att ta sig iakt.

Christina, Sweden sa...

en påminnelse från vintern som var, återstår att se hur denna blir, snyggt fångat!

inte heller så förtjust i bloggers nya bildfunktion men visst kan du plocka direkt från datorn, använd bara choose file till höger :-)

Christina

Pysselfarmor sa...

Hmmm....jag vet inte om jag vågar med tanke på den hängande drivan över ingången...men snörikt vackert. Gillar snö! Och sparken!