2009-04-26

Rom-resan vecka 17.........26/4

Morrn.
Jag kom iväg på min lilla tur till Italien, sponsrad av jobbarkompisarna och firman, där jag jobbade. Mitt val på resa var inte så svårt, eftersom jag varit i Rom tidigare så tänkte jag att ett nytt besök kunde vara kul, jag skulle åka ensam och det innebar att jag kunde bestämma allt utan att tänka på vad dom andra i sällskapet hade lust på.
Jag har gått och gått och gått, sett en massa av det som är i Rom. Det som var lite synd var det "dåliga" vädret, det var paraply var dag. Det viktigaste av allt var att jag fick fotografera så mycket jag orkade i tre dagar, det blev lite under 900 bilder....Jag ska lägga upp några.....

Jag använde teckensnittet Times New Roman...


Klickbara bilder..

Får inte uppladdningen att funka speciellt bra....
Men dessa bilderna togs på takterrassen på "mitt" hotell måndagen 20/4
Grannhuset har någon som också tycker om blommor..
Till och med mellan tegelpannorna så finns det blomster..

"Alla hänger på rad"..

Det är härligt med så mycket växter inne i stan..


2 kommentarer:

Allt möjligt och omöjligt sa...

Oj, va det blommar. Det ser riktigt härligt ut. Hoppas du gillar Rom och att du får med dig det allt du vill se. Eva

Synnøve. sa...

Så där som grannhuset har det vill jag med ha det.
Ser så härligt ut.
Vackra bilder.
Antar att resan var ganska lyckad.
Synne.