2008-03-09

Ny vecka, nya insatser.....

Morrn.
Jag fick införskaffat "ileggs-såler" av Dr Scholls fabrikat, redan efter EN
dag så gör det mindre ont, i min dåliga fot. Hoppas det hjälper.
PS jag är inte plattfot snarare tvärs om, hög som Västerbron.

Så gick det som det brukar, helgen tog slut igen.

Sitter och tittar på schemat för vecka "#3" på Feiring, i verkligheten vecka 10.
Måndag: Friluftsdag, gå på skidor, för dom som kan, andra får gå, tror jag.

Plats: Någonstans ovanför Feiring mot Gjøvik, tror jag.
After ski: Egen aktivitet i bassäng, låter fint tycker jag.

Tisdag: Fm bassäng intensitet, medium, Em spinning intensitet, hård.
Då får jag vara i "maskinrummet", gå på band, "lyfta skrot"

Onsdag: Fm Styrka med gummislang intensitet, lätt, hm?!
Em Hjärt-trim i gym-sal intensitet, hård.

Torsdag: Fm Styrketräning, medel, Em kosthållning/turorientering. Lätt.

Fredag: Hemligt.

Inga kommentarer: