2008-03-01

½:a helgen borta.........

Morrn.
Nu har vi/jag sölat bort halva helgen, jag åker tillbaka till Feiring på
måndag morgon. Ja, vi har "uppställning" 08.45 "Sharp". Jag "glömde" veckoplanen så jag vet inte vad jag ska glädjas åt eller frukta nästa vecka.

Maten är ett speciellt kapitel egentligen, frukost ordnar vi själva, vi har eget
kök, och vi beställer vad vi vill ha, typ bröd, olika pålägg, juice, mjölk,
the eller kaffe. Lunchen intas i matsalen, och man få plocka det man vill ha,
det är olika slag av "sjömat", kyckling, skinka och rostbiff,
en massa olika grönsaker, jättegott grovbröd, olika slag av juice.
Jag fattar inte hur man ska kunna gå ner i vikt.

Men det är klart vi "bränner" en del, i olika aktiviteter så
förhoppningsvis, så har jag förmodligen gått ner en del kilo,
när allt är färdigt.

Det blir dåligt med skrivning under veckan, jag har inte tillgång
till någon PC, så allt får jag skriva hemma.

Ha de`

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Hej du.
Hoppas att allt går bra.
Så man har permisjoner med.Hmm, det lät bra.
Nu ska jag se Vasaloppet på tv. Det bara måste man.
Hat,så bra.
Synne.