2009-03-10

Invitasjon til 1 årstest.....(Norska)......

Morrn.

Jag har blivit inviterad till Feiringklinikken, för en check up, det har redan gått ett helt år efter min rehabilitering där.

Jag tror att det går på konditionen, alltså gå på "löpband" med mask för näsa och mun för att kolla syreupptagning bl.a.
Det blir väl också "full pakke" med elektroder för EKG testen, det är intressant att få veta var man står nu.
Förra året så låg jag lite över genomsnittet för min ålder....... Förvånad, det var bara förnamnet för mej då, om jag tänker på hur lite motion, hur mycket bilåka, och all rökningen som jag klarat av.
Jag försöker fortfarande att gå på gym 3 ggr i veckan.
Det blir löpband, (gåendes), men det går att ställa in hur mycket uppförsbacke man vill ha...hur fort det ska gå, och hur länge.......
Det blir ingen löpning för mej, risiga knän och fotleder, gubben börjar bli gammal......
Jag är ganska nöjd med apparat-träningen, jag har lagt på mera vikter och det känns jättebra, resultatet är att styrkan och kondisen har blivit bättre.
Mitt projekt med stavgång har blivit ett fiasko.........tråkigt att gå ensam.

Allt detta ska ske på torsdag 12/3.

PS. Glad för att jag har slutat röka, jag har inte haft några som helst problem.



3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Grattis till rökslutet. Det kan vara problem för många har jag förståt att sluta.
Har aldrig rökt så jag vet inte.

Hoppas det går bra på Feiringkliniken.
Klems Synne.

løvetann sa...

leer........ jeg skal være i farta fra 13.15.........men er ute i god tid.......

kaffe i vestibylen ca kl 12?

løvetann sa...

kjører så jeg er der litt før 12 uansett.......