2009-03-13

4 år i dag....... Fredag 11 mars 2005.

Morrn.
Vad är detta kanske någon undrar, jag håller med, det ser konstigt ut.
Det är ett litet tal som jag höll på den lokala Rotary Club'en,
år 2005, och i dag fredag är det exakt 4 år sedan allt hände.
PS, det är inblandat en del norska ord......
Det är en bild som är klickbar och läslig.
I går, torsdag var jag på Feiringklinikken,
jag fick gå på löpband för att checka upp min kondition,
alltså syreupptagning och puls, EKG.
Efter testen fick jag domen......
Syreupptagningen var bättre, min kondition hade förbättrats
i förhållande till förra årets rehabilitering,
Fakta: I jämförelse med "åldersgruppen" så ligger jag lite över.
Jag hade också gått ner i vikt......

1 kommentar:

Jah Hollis sa...

Usch ja, det där är en upplevelse man klarar sig utan. Men det är skönt att höra att det klarade sig så pass väl och att du verkar vara på den fortsatta bättringsvägen.