2007-12-30

Året borta, med brustna illusioner...........

Jag satt och tittade på bilder som jag har på PC:n, det är egentligen fantastiskt vad fint det blir, stort med fina färger och en massa detaljer. En detalj som jag fann, är att det finns datum inne i bildfilen, som det går att få fram med ett enkelt knapptryck. Jag hade kommit till JULI 2004
efter det har jag inte en endaste bild av mina kära från Stockholm, som är fotograferat här hemma där vi bor, alltså jag och min hustru. Men å andra sidan det är flera mil hit, det tar ju också flera timmar i bil. Men om man tänker efter Juli 2004, Juli 2005, Juli 2006, Juli 2007, Juli 2008, Juli 2009, Juli 2010, spänningen stiger, vi kanske är med på nästa års dragning.

Det hade kanske varit kul för killarna att uppleva en MASSA snö, gå till skogen och plocka så många pinnar man vill, vi har (hade) stängde 2010 också ett "lekeland" i närheten), vi har ett järnvägsmuseum, det finns även ett museum, med gamla bilar och traktorer, det norska vägverket har ett museum, med vägmaskiner. Hunderfossen med alla sagofigurer, men killarna är väl snart för stora för sånt?.

Gott Nytt År
önskar
Moffa o Gina
*Ps Krama killarna från oss dom har ju födelsedag snart.*

Inga kommentarer: