2010-07-22

ABC - Tema - O, rond 3, 22/7

Morrn.

ABC-Tema, bokstaven O.

Jag fuskar lite, bilderna är inte nya...
Men dom börjar med O, jag hoppas att mina norska vänner förstår,

Ordförklaring här;
Otydlig = Utydelig
        Oreda = Uorden



Muspekaren blir till en hand på en bild om den är klickbar.
Bild 1, Objektiv på min gamla Sony....
Bild 2, Otydligt i högsta grad...
Bild 3, Oreda på loppmarknaden....
Bild 4, Ordböcker av olika modeller...

Fler ABC-bilder här;
http://abctema.blogspot.com/2010/07/abc-i-ord-og-bilder-runde-3-o.html

11 kommentarer:

Inge sa...

Gode o-valg Hasse, og tak for oversættelsen.. :-)
Ha' en dejlig weekend

Petunia sa...

Det er lov å bruke gamle bilder! Det er ikke juks!
Mange flotte O- ting du har med denne gangen. Og det er kjekt å lære nye ord - også på svensk!!
Thanks!

Maria G sa...

Ett mycket fint och bra O-inlägg med en massa O-ord och fina bilder.
Trevlig helg!

Henny sa...

Gode eksempler på O. Jeg bruger da tit gamle billeder! I denne uge tror jeg nok, at jeg har brugt det ældste nogensinde.

Petrinetrollmor sa...

Ja, visst forstod eg ! Flott bidrag, artige fotos !

Ha en fin helg :)

Living next to me sa...

fine o,er , og bilder må da ikke være nye..ha en fin helg

Irene sa...

Fint O-innlegg ...våre språk er ikke så forskjellige, men greit med en overtettelse i blant!

Benedicte sa...

Hele tre O-indlæg - og fine billeder også. Jeg henter ofte billeder i 'arkivet' (som iøvrigt er i vældig fin ORDEN, så det var måske det O-indlæg jeg skulle have valgt ;-)
God weekend til dig

TorAa sa...

Ordentelig bra levert bidrag, denne uken som tidligere uker.

ha en fin sommerhelg

Donald sa...

Jeg kunne godt lide den sammenstilling af utydelig, orden og ordbøger!

Melusine sa...

Bra bidrag på O du har her :)