2009-10-04

"Tillbakablick" oktober 2008, 4/10

Morrn.
Jag upptäckte ett tema som kan vara intressant.
Det gick på en tillbakablick från oktober 2008,
jag valde en bild av vår lokala kyrka,
i "höstväder", bilden tog jag den 18/10 kl. 11.21.
Just den dagen så var jag ute på en liten foto-tur i det fina vädret.
Det jag saknar lite av att bo på landet, är riktiga stadsmotiv,
är man trottoarunge så är man det, hela livet...

För min personliga del så är tillbakablicken från den månaden inte speciellt intressant. Det största för mej var att jag endast hade 3 månader kvar att jobba.
Jag har aldrig haft det så bra, smaka på den, jobbat färdigt, det är klart att har man jobbat sedan 1956 så måste man bli färdig någon gång....

Alla mina anhöriga har det bra och är friska, mina barnbarn har börjat i skolan,
och livet "leker".

Mitt motto:
"Vindrutan är alltid större än backspegeln"


-=0O0=-

Klicka på bilden!

Andras tillbakablickar:
http://exponerat.blogspot.com/2009/10/tillbakablick-oktober-2008.html

4 kommentarer:

Cumulunimbus sa...

Gillar din bild och gillar verkligen ditt motto. Det är precis så man ska tänka :)

Synnøve. sa...

Gillar ditt motto måste jag säga.
Det är så sant ju...
Klems Synne.

misswhatsit sa...

En fin höstbild med guldfärgade löv.
Ditt motto är verkligen väl värt att tänka på

Bluewhiskey sa...

Jätte vackert foto, avbildar hösten när den är som vackrast (vid de få tillfällen, satan så kallt det är)