2008-01-12

Rehabilitering........


Jag ska på http://www.lhl.no/feiring , för rehabilitering, detta är beställt av min doktor.
Den som är nyfiken kan klicka på länken för att se vad det handlar om. Jag skulle egentligen gjort detta samma år som jag hade infarkten (2005), men nu ser jag fram emot det.
Den 25 februari är det inryckning, allt pågår i 4 veckor, phu, det kan bli både jobbigt och intressant/tröttsamt, efter vad jag hört.
Undrar vad dom säger på jobbet?
Jag får snacka med jobbet på måndag.
Så här såg det ut från mitt fönster förra gången jag var på Feiring, sjön i bakgrunden är Mjösa.

Måndag 14 januari,
jag blev en aning förvånad när jag fick höra, grattis det är jättebra där!
(det visade sig senare att jag skulle bo i den villan som ligger närmast på bilden)

Inga kommentarer: