2008-01-16

Min fru har rest till....................

I dag reste min hustru till Prag för att fira en väninnas födelsedag. En relativt ny företeelse är att någon fyller år och som inviterar vänner att fira den dagen, på en avlägsen plats, men man måste betala resa och uppehälle själv, å andra sidan så blir man bjuden på födelsedagsmiddag.
Resultatet är att endast "the inner hard core" kommer på festen, vilket kan vara kul och spännande. Men är Prag så spännande denna årstiden?

Jag hade varit lite reserverad för hur firman skulle ta emot mitt budskap angående "rehabilitering" på Feiringklinikken i 4 veckor, det gick väldigt bra som det verkar.

Som jag skrev tidigare så blir avslutningen på mitt verksamma yrkesliv något rumphugget,
30 + 30 semesterdagar pluss 4 veckor på Feiring, och vi bara kommit till januari...........

Inga kommentarer: