2009-01-15

Vinterbild, från 2007.....

Morrn.
Första bilden jag tog med min nuvarande kamera,
Panasonic Lumix DMC FZ 50.
Bilden är från en sjö här i närheten, Rokosjøen,
lagom stor, med mycket fisk,
för den som är intresserad av sånt.
Gädda och abborre, finns i alla storlekar.
Bilden togs den 4 feb. 2007.
Bilden klickbar, den blir stoor....
Kameran är av typ "långzoom", "alla" bilder på mina( två),
bloggar är tagna med den.
Att jag har lagt in bilden beror på Synne.
Men jag vet inte.........
Jag kan inte fixa så snygga länkar som hon.....
Men kanske jag får en "korrespondens"-kurs
av någon, som kanske läser detta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken läcker bild. Undrar var i Norge du befinner dig. Jag har varit en del i Trondheim jag, för där har jag en av bröderna mina.
Norge är ett fantastiskt land med fantastiska människor.

Ang min kristallkrona. Nä, jag vet att jag inte får koppa in den, uttagen är upptagna av rediga badrumslampor men jag vill ha den som ren dekoration - om jag nu kan övertala älsklingen min. I bland är Ni män svårbearbetade..*ler*

Tjillevipp Anki N