2008-06-19

Me pucko? Huge mistake...........

Morrn.
Jag skulle ändra ett av mina inlägg, tanken var att byta en bild,
jag lastade upp bilden och skulle ta bort enn annan.

Då slog det slint..............
Hela inlägget bortaborta...........

Få försöka att rekonstruera vad jag har tagit bort, och att inte göra samma
misstag igen...........
Första bilden gick som på räls. Är trädet vänstervridet eller högervridet?




Den stora stenen i den lilla Mosjøen.


Det blev inte sju "blånor" jag får nog flera möjligheter.




Lönnlövet som ska bli mitt vårdträd. Trädet kommer ursprungligen från Tyresö
utanför Stockholm, det fick resa hit till Norge i en läskedrycksflaska.

Nu är det mellan 3 och 4 meter.


Løvetann eller maskros, sak samma, det är egentligen ganska kul vad man
kan få fram med en digitalkamera. (Panasonic DMC-FZ 50)

1 kommentar:

løvetann sa...

Løvetann - min yndlingsblomst!