2008-02-16

Tjackat nya kläder..............

Morrn.

Har köpt nya dojjor, dom gamla har svarta sulor och det gillar dom inte på Feiring.
"Burning rubber", me? Har svårt att tro att mina färdigheter på ett gymgolv ska skapa problem,
men det finns ingen anledning att chansa, så jag bytte till dojjor med ljusa sulor.

Det är mycket nu, jag har skaffat nya "utekläder" som kan "andas",
jag undrar vem som kommer att andas mest, jag eller kläderna?
På kliniken så rekomenderar dom att ta med många T-skjortor,
jag förmodar att man kan bli svettig och lukta urk.

Det låter som jag ska till en "'Hell Week" för att bli en "Navy SEAL's", men det handlar egentligen om att äldre eller yngre patienter med en eller annan hjärtåkomma ska komma på "fötter".
Förklarande länkar, vad är Navy SEAL's?
http://www.sealchallenge.navy.mil/seal/

http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Navy_SEALs

Vi har fått besök av hustruns barnbarn fra Bergen, dom har "vinterferie" eller vinterlov som vi har/hade i "Gamlelandet", jag har egentligen ingen aning vad dom ska göra, inga skidor inga grillor, men "storegutten" har bärbar PC, så han har väl häcken full.

Inga kommentarer: