2007-12-18

Kom hem söndag em.

Resan till o från gick toppenbra, lånade bil på jobbet med dubbfria däck, inga problem, (ingen snö eller is).
Jag blev igenkänd av "kidsen", det känns lika gott var gång, för det blir så sällan.
Tråkigt nog så får jag se lite bilder av killarna på PC:en över webben,alla bilder "försvann" maj/juni, dålig stil tycker jag.Jag har förut haft möjlighet att kunna se bilder och även skriva på internett, på en sida som "tillhörde" killarna. Men den möjligheten har barnens far tagit bort, det känns som jag skulle straffas för något, vad vet jag. Den sista meningen kan kännas "sur" av någon, men jag bryr mej inte så mycket om det. Det är tråkigt och dumt att behandla en far och MORFAR på ett sådant sätt. Men jag får väl vara glad så länge som jag kan åka till Stockholm för att träffa mina barnbarn.

Inga kommentarer: